søndag 21. august 2011

Cupcakes!

Jeg kan nesten ikke vente!
Det skal jo arrangeres cupcake kurs i byen,
og så klart måtte jeg melde meg på !
Manuela holder sitt kurs for  Trøndere med lidenskap for disse
nydelige og søte kakene.
Jeg har fått plass på kurset den 19. september.
Skulle aller helst hatt kurset i går;)  og iallefall til slutten av måneden når prinsessen i huset fyller år.
Men, men man får improvisere og gjøre så godt man kan så lenge:)


Her er bilde av cupcakes fra fjorårets prinsessebursdag,
blir morsomt å se om det kanskje kan bli litt forandrig etter kurset...
Jeg har absolutt forbedringspotensiale;)

Noen bilder fra kurset jeg skal på:

Søte Manuela som holder kursene. 


Cupcake!


Bilder lånt fra:

Her i huset forbereder vi oss til 1. skoledag i 1. klasse!
Vi gleder oss alle sammen.

Nå skal vi sette oss til bords å spise selvfisket villaks-
finnes ikke bedre!

Ha en fiiiin søndags ettermiddag alle sammen!

Maya

2 kommentarer:

  1. Hei Maya! Gjett hvem som klarer å kommentere med iPhone?? MEG!!!!! Glede :) Synes cupcakesa dine ser yammi ut jeg, tullehøne! Hihi! Misunner deg det kurset, for på Lhm. ble det stappfullt før jeg rakk å si cupcake..... Stjel med deg noen tips til meg da!! :) Ha en alle tiders kveld, my favourite ;) Frøken Bergom ;)

    SvarSlett
  2. Frøkn Bergom: Wow, så hyggelig. Da har du jammen kommet deg lengre enn meg:) Takk takk, jeg skal øve meg så de blir rett så lekre etterhvert. Skal se du må komme innom på cupcakes når du skal til Bartebyen igjen:) Jeg skal ta på meg ekstra stor kokkelue så jeg er sikker på å få med noen ekstra tips til deg min venn;)Ha en toppers kveld du også, sett deg med beina høyt og nyyyyt det flotte arbeide du har gjort med skapet ditt i helga. Gleder meg til å se ferdig resultat!Klem.

    SvarSlett