torsdag 7. april 2011

Jeg er på jakt....

...etter en fin spisestue. Ikke at den skal være fin - fin, men en spisestue med sjel.
Jeg drømmer om et godt brukt og slitt bord. Gjerne med innleggsplater, slik at man kan være mange rundt bordet.
Det bordet vi har nå kan vi være 10 personer rundt.
Bordet vi har nå er praktisk, men totalt uten sjarm.....
mener nå jeg;o)
Bordet får jeg lete etter på forskjellige bruktbutikker, og kankje ta en tur innom Finn.

Jeg er også opptatt av å fine noen bra stoler, både estetisk sett og med god sittekomfort
Her er noen av de jeg har tittet på


Denne lekre stolen er fra Kartell


Eames stoler



...og til slutt den tradisjonelle stolen fra Arne Jacobsen.

Ja det er nok å velge i,
fra før har jeg to Tolix stoler jeg kan mikse med de nye.
Og jeg tror nok Tolix stolene i chrom vil passe sammen med de fleste av de stolene jeg har sett på.

Hva tenker dere?
Noen tips om lekre kjøkkenstoler?
Jeg setter pris på innspill og tips:)

Klem
Maya.


3 kommentarer:

  1. Ombestemte meg! Eames er kuulest !! : D

    SvarSlett
  2. I: Hehe, ja det er lov å ombestemme seg, jeg har gjort det flere ganger allerede... Må nok tenke meg godt om før jeg gjør innkjøpet. Men er enig med deg, Eames stolene er kule!

    SvarSlett