lørdag 17. september 2011

Kanel i svingene...

...som lørdagskos i dag.

 Det blir lenge mellom hvert innlegg her nå,
og det ser ut som om jeg står i fare for å bli en bakeblogg....
Det må jeg snart se til å få endret på ;)

I dag har jeg altså laget kanel i svingene, kanelboller, eller kanelsnurrer..
kjært barn har mange navn.

Her er noen bilder av resultatet



Latte i koppen og kanel i svingene ....



Inspirasjonen kom med disse morsomme kanelsnurr formene...


Mummi stæsj blir aldri feil :)

Nyt en av høstens vakreste dager,
tenn lys og kos deg!

Maya.


2 kommentarer:

  1. Hei, Maya! Bloggen din er veldig koselig og jeg synes godt den kan være en bakeblogg:) Soverommet deres ble veldig stilig forresten. Ha ei fin helg. God klem fra Vibeke

    SvarSlett
  2. Takk Vibeke. Så koselig med tilbakemeldinger. Takk, vi sover godt på det soverommet ;) Nå ble jeg nysgjerrig på bloggen din. Ha en fin kveld. Klem Maya.

    SvarSlett