tirsdag 24. mai 2011

Garasjesalg....

.... i helgen var det garasjesalg på Byåsen i Trondheim, og det var ikke hvilket som helst salg heller!
Det var bare nye varer.
Tre butikker gikk sammen om ett superflott garasje salg, med utrolig fine varer til en billig penge.
Disse tre butikkene er:  Barna i bakgården og Chez Nous (som desverre nå er nedlagt), og
Cornelias hus (som lever i beste velgående i Jomfrugata, Trondheim)!

Det var alt fra møbler, klær, mat, og bruksting som ble solgt.
For å ikke glemme de søte jentene som lagde "kiosk" i mammas kjøkkenvindu,
med salg av pølser og saft :)
Været var strålende som seg hør og bør når det avholdes garasjesalg:)

Her er bilder av noen av kuppene mine ;o)


Lue i Merino ull og halstørkle fra Poppy Rose, sko fra Bisgaard
og kjede fra Andersen & Lauth.
Dette er til lille frøkna i huset.


Til meg selv ble det sommerkjole fra Cathrine Hammel,
stort lilla skjerf fra blacklily, og en lilla tights fra Braez.
Spreke farger sammen.
Kjolen er i en fantastisk gulfarge, muligens den heter okergul...


Oooops, enda en sommerkjole fra Cathrine Hammel


..jeg overhørte en litt eldre dame som spurte om dette var nattkjole.
Betjeningen sa at det ikke var det, men at hun jo måtte bruke den til det hun ville.
Så nå ligger det nok en feiende flott frue med selveste Cathrine Hammel som designer av nattkjolen sin....
Morsomt å tenke på.
Kjolen er i hvit, grå og vårgrønn med bittesmå blomster.
Det er blonder i halsen og nederst på kappene  på kjolen.





Veskefreaken klarte jo ikke å la være.........
Oooops, tre nydelige vesker i mykt skinn ble mine.
En grå liten "ut på byen" veske og
en pudderrosa litt større veske
Merket er:
"min"
by liv & jenny
kom och hall om mej


Til slutt ble det en sort, større veske som er litt mere RocKa!

Fikk også med meg en herlig solstol, som det kommer bilde av senere.
Man kan jo ikke ta bilde av fine solstolen i øs pøs regn.

Her i huset er jeg og storebror hjemme i kveld,
vi venter i spenning på om pappa og lillesøster kommer hjem med fisk fra fisketuren!

Ha en fin tirsdagskveld alle sammen!


Klem
Maya.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar