onsdag 22. juni 2011

Koppegal - Mano

....får aldri nok av kopper og krus.
Eller det er vel strengt talt det jeg får.
Tror ikke jeg har sjans til å få presset flere kopper inn i skapet.
Men det går jo an å være litt uheldig kanskje... ;)
Jeg har nemlig oppdaget disse lekkerbiskene

Mano kopp, lavendel

Mano er navnet,
fargen over er lavendel

Mano kopp, creamy brown

her i creamy brown.
Den finnes i mange flotte farger,
det er stilig å mikse fargene,
men også stilrent å holde seg bare til en.
Jeg personlig hadde nok gått for koppene i lavendel.

Damen som har designet disse er
Jeanette List Armstrup. hun har laget de for Danske
Kähler
Den organiske formen gjør den god å holde i.

Kom nettopp på at jeg ikke har kjøpt sommergave til meg selv ;o)
Har du fått kjøpt deg noen sommergave?

Maya

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar