mandag 18. april 2011

Drømmer...

....vi har alle våre drømmer, store som små...
Går en drømm i oppfyllelse, popper en ny en opp.

Jeg selv har mange drømmer, men så klart vil jeg ikke dele alle;o)
Noen drømmer må bare forbli hemmelige....
Men en drømm er å få reise og oppdage nye kulturer,
 møte nye mennsker og se seg rundt i verden.

Jeg ble så glad på en venninnes vegne,
som meldte meg i går å fortalte at de har kjøpt seg seilbåt.
Jeg vet at det var en drømm som gikk i oppfyllelse.
Kanskje er vi så heldige at de kommer seilende på besøk i løpet av påsken:)
Synes jeg ser smilene til kapteinen og frua allerede:)
Følg drømmene deres folkens,
vi lever bare en gang-
og vil du det nok, er jeg sikker på at du vil oppleve at
" Your dream come true...."!

Ha en fin uke.

Klem
Maya.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar