søndag 20. mars 2011

God kveld...

Så har søndagskvelden kommet. Det har vært en hektisk helg med både fornøyelser og praktisk arbeid. Kenneth har lagt ferdig parketten på gulvet i gangen nede. Det mangler bare å få på lister før det blir helt ferdig. Vi ble så fornøyde med resultatet og valg av parkett at vi vurderer å bruke den i flere rom etterhvert.

Etter å ha sunget sanger som "Å jeg vet en seter, og Oppe på fjellet" pluss en drøss av andre sanger sovnet ungene. Fornøyde etter en dag med mye lek og besøk.

Mor selv har nå inntatt sofaen med sin "Bibel", Hennie Interiør som jeg fikk av mamma som en ekstra julegave. Dette er en bok som jeg ikke går lei av.  Jeg oppdager stadig nye detaljer. Den er skrevet av Helene Forbes Hennie som blan annet skriver:


"Å møblere et hus er ingen kunst- å gjøre det til et hjem- det er en kunst".



I tillegg til en god bok må man jo ha en kopp te. Jeg foretrekker "Løv Organic Relaxing tea" som jeg fikk i gave på min bursdag av snille Line.
Den er bare nyyydelig!


Ønsker dere en fin kveld,
 .......selv om Brann leder 1-0 mot RBK i dette øyeblikk.........
Klem Maya

2 kommentarer:

  1. Hei Maya!
    Tror jeg kommer til å kose meg med bloggen din og legger MYE press på at du er innom og blogger litt i ny og ne ;)
    Må si jeg er imponert over skjenken din, er det noe du har vært med å påvirket resultatet av selv?
    Ellers var det en fantastisk lampe du har.
    Klem Cicilie og Luna :)

    SvarSlett
  2. Takk, så koselig at dere legger igjen hilsen. Ja, tenkte jeg skal prøve meg i denne bloggverdenen, så får vi se. Hyggelig at dere vil følge bloggen.
    Dekketøyskapet/skjenken kjøpte jeg på en nede i byen, malte den hvit og pusset den ned. Ble fornøyd med resultatet.
    Kartell lampen er lekker å se på, og gir godt lys. Liker godt at det er dimmer på bryteren.
    Ha en fin kveld begge to.
    Klem Maya.

    SvarSlett