mandag 28. mars 2011

Macroner...

....mmm har du smakt dem?
Nydelige Franske sukkerbomber som selv jeg klarer bare en av.


Har lenge tenkt å bake noen slike selv.


Men kom aldri så langt...


før jeg snublet over dem på Rosenborg Bakeri.


De skrek om å få bli med meg hjem.
Og nå har åtte makroner blitt til tre.
Ikke se på meg, jeg har spist bare en ;o)....!
Men ungene som har nøtteallergi tåler makronene med mandler i, så her ble det full lykke i hjemmet!
Små hverdagsgleder blir store gleder!

Ha en fin kveld alle sammen.
Klem
Maya.

2 kommentarer:

  1. Ser delikate ut da!
    Sånn interiørmessig...., jeg har malt opp spisebordet og skal trekke om spisestue-stolene. Nye bilder på veggen er også under planlegging,....alt blir etter hvert. Tenker det er på tide med en "nabokaffe" snart :)

    SvarSlett
  2. Ja ikke sant, og som du vet, så har jeg tre igjen;o) Så spennende med spisestuen, jeg stemmer for en nabokaffe snarest ;o)

    SvarSlett