tirsdag 12. juli 2011

Ferdig med prosjekt skap....

..............endelig er skapprosjektet mitt i boks..
Jeg er veldig fornøyd med resultatet.
Skapet er malt med eggehvit, men ser i etterkant at jeg godt kunne brukt
antikkhvitt. Eggehvitt har en liten nyanse gult i seg synes jeg...
Men shit, fornøyd jeg!


Sånn ble det etter at jeg har fylt det opp med masse stæsj.
Synes ikke det er så lett å ta foto av skapet,
men håper du får et lite inntrykk av hvordan det ble.
Total makeover spør du meg! :)


Blomsten på toppen av skapet skal flyttes, finner bare ikke ut hvor jeg skal ha den ennå...
Passer liksom ikke noensteds stakkars, blir flyttet rundt omkring.....

Flere prosjekt er pågang,
og endelig har jeg fått kameraet mitt tilbake.

Se ikke bort for at det blir et innlegg til om ikke alt for lenge:)

Maya




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar