lørdag 2. juli 2011

Nytt prosjekt....

God morgen alle sammen.
Nå har vi nettopp spist en bedre "Cowboy frokost" tilberedet av mannen i huset.
Egg, bacon og bønner - en mektig start på dagen!

Nytt prosjekt ja!
Fra 6 år siden fikk jeg et stort heltre eikeskap av mamma.
Etterhvert fikk jeg lyst til å gjøre noe med skapet.

Her skal jeg vise dere litt av forandringen,
men er ikke helt ferdig ennå...
Har noen planer videre,
skal også ha noen detaljer
på skapet som jeg har bestilt.

Slik så skapet ut før,
etter litt demontering...




Her er etter bildet, men som sagt det er ikke ferdig ennå.
Jeg vil legge ut bilde av det helt ferdige skapet etterhvert.
Ble det ikke lyst og fint?



Måtte stæsje opp litt med den nye blomstervasen fra Phillippi
Synes den var så morsom
-bare måtte ha den ;o)

Nå pakker vi til laksefiske,
så i kveld håper jeg å få en skikkelig stor laks på kroken.

Ha en fin lørdag.

Maya.

2 kommentarer:

  1. Rita Hellekveen Lyngved2. juli 2011 kl. 10:31

    OI, kjempefint!!!! :-)
    Du er jammen flink altså!!! :-)

    SvarSlett
  2. Takk Rita, koselig med tilbakenmeldinger:)

    SvarSlett